B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

3G5 / 3G2 2014 - 201.
r4ch3c
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 07.10.2019 19:41

B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od r4ch3c »

Ahoj,
chtěl bych se zeptat ohledně B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015 - je k prodeji jeden kousek v Ostravě - na budíku skoro 195.000km. Je důvod se u tohoto ročníku, popř. nájezdu něčeho obávat?
Zatím jsem byl jen uživatel OIII 2.0TDI DSG, kde jsem nemusel nič řešit (služebák).
Za jakékoliv info díky :pleasantry:

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1007
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od JirkaVys »

Jak se říká klasický nesmysl, čím novější tím horší, tak to tady opravdu neplatí. Počítej, že pokud je vše na první pohled v pořádku, tak určitě výměna rozvodů, která je psaná při 210 tis km/5let. Taktéž pokud někdo měnil olej v Haldexu po 3 letech dle výrobce, nikoliv po 60 tis km, tak bude pryč čerpadlo - nicméně otázka 12tis Kč v autorizáku, finální cena za vše.
Při 200tis km určitě výměna olejů v předním a zadním diferaku, žádná věčná náplň dle výrobce...
No a v podstatě výměna všech ostatních olejů jako je DSG, Haldex plus filtry oleje, paliva, vzduchu... Pokud nebylo děláno ve cca 180 tis km dle intervalů výrobce
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 895
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Santusovic »

JirkaVys píše:Jak se říká klasický nesmysl, čím novější tím horší, tak to tady opravdu neplatí. Počítej, že pokud je vše na první pohled v pořádku, tak určitě výměna rozvodů, která je psaná při 210 tis km/5let. Taktéž pokud někdo měnil olej v Haldexu po 3 letech dle výrobce, nikoliv po 60 tis km, tak bude pryč čerpadlo - nicméně otázka 12tis Kč v autorizáku, finální cena za vše.
Při 200tis km určitě výměna olejů v předním a zadním diferaku, žádná věčná náplň dle výrobce...
No a v podstatě výměna všech ostatních olejů jako je DSG, Haldex plus filtry oleje, paliva, vzduchu... Pokud nebylo děláno ve cca 180 tis km dle intervalů výrobce
Kde si přišel na to že Bitdi má interval rozvodů 210tis? má 120tis takže při 200tis nájezdu za chvíli bude mít druhé, další věc, odchází tam přední DCC tlumiče takže už by měli bejt po výměně a setrvák při tom nájezdu taky nebude původní ;) Oleje a filtry to je jasná věc a je jedno jestli to je Bitdi nebo 140kw ve 4kole.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1007
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od JirkaVys »

Tak znova... Rozvody 210tis km / 5 let.
Ve 120tis výměna ozubeného řemenu.

Měl jsem jedno BiTDI s najezdem 240tis km (mám pocit že to bylo i o dost víc, ale už nevím) ... Žádné tlumiče ani setrvák se nekonaly... Akorát v cca 80tis km výměna turba na záruku - nějak se nepovedlo a pak povolily držáky výfuku a jaksi jsem ho tahal po asfaltu.
Teď mám druhé BiTDI s nájezdem již 150tis km a výměna akorát čerpadla Haldexu.
Každé od novoty, respektive ve firmě, se kterými jezdím já, po ukončení leasingu jsem si ho vzal osobně.

Když si někdo koupí něco, kde předchozí majitel (firma) dává plný už při rozjetí za studena atd., vymetá příkopy, díry atd. tak se pak není čemu divit, to pak nevydrží žádné auto. To se pak není čemu divit, že to mění pomalu hned po koupi :)
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 895
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Santusovic »

Tak už vidím jak autorizak mění jen ozubených řemen při 120tis, děla se komplet sada, mám taky druhé Bitdi a vím o čem mluvím, u obcích při 120tis komplet rozvody nový. Tlumiče odchází vadou materiálu stejnou chybu má i Superb 3 od roku 2014-2015. Kdybych si to vycucal z prstu neřeknu půl slova ale tohle jsou informace z ověřených zdrojů, ano když s tím jezdí někdo jako prase tak je jasný ze to nevydrží ale nejsem jediný kdo řešil do 150tis setrvak, Radchen by ti mohl vyprávět. A 210is rozvody u Bitdi fakt neee. Když ani 110kw takový interval nezvládne. Měli jsme na dílně auto z DE a po 110tis rozvody KO. Motor 110kw nafta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1007
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od JirkaVys »

120 tis km ozubeny řemen.
210 tis km rozvody.

Autorizak normálně ozubeny řemen mění, případně kladky pokud se něco nezdá.
7500 vs 17000 Kč na fakturách, kdo ví co bude výměna řemene a co celé sady rozvodů.

To že ty si koupíš auto ve 140tis km ještě neznamená, že tomu tak je, kor když to může mít úplně jiné km.
Měl jsem obě od novoty. Dle tebe bych měl tedy první motor už 2x po smrti a tento druhý už 1x po smrti.
Jsou to běžné výrobcem dané intervaly, to že ty nebo někdo jiný to mění dřív je jedině dobře, to ale neznamená že to tak je výrobcem dané.
Stejně jako výrobce má nastavený interval pro výměnu palivového a vzduchového filtru až po 90tis km u tohoto motoru, což je opravdu hodně za čarou. Stejně jako olej v motoru po 30tis km / 2 roky.

Tím samozřejmě neříkám, že není lepší měnit rozvody dříve, ani já to nenechávám na doporučený interval výrobce.

Ale dost už o rozvodech, tohle téma bylo založeno za úplně jiným účelem :-D Tak jako tak rozvody ho čekají co nejdříve.
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2324
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od CentriFUGA »

Santusovic => to máš teda zajímavé zkušenosti. Máme v rodině 2 passaty 110kW, jeden má 183, druhej 193tis km. a rozvody stále původní. Příští rok budou mít obě auta 5let, takže nám to i časově vyjde vyměnit. A interval je prostě 5let/210tis. km.

Jinak pokud někde sundáš řemen po 110tis, vypadá stejně KO jako u auta s 200tis. Bez nějakých měřících přístrojů nepoznáš jeho poškození. A zaprášený řemen je už po 10tis...

Měl jsem předtím O2 se 150tis. intervalem, Superba II se 180tis. intervalem, druhého superba s 210tis. intervalem a vše se dělalo až při intervalu a rozvody to normálně vydržely. Kdyby si VW nebylo jistíé, budou furt psát 90tis. jako dříve...vlastně se tím sami připravují o servisní práce...

Uživatelský avatar
denis.82
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1702
Registrován: 29.01.2012 12:16
Bydliště: Zlín

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od denis.82 »

r4ch3c píše:Ahoj,
chtěl bych se zeptat ohledně B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015 - je k prodeji jeden kousek v Ostravě - na budíku skoro 195.000km. Je důvod se u tohoto ročníku, popř. nájezdu něčeho obávat?
Zatím jsem byl jen uživatel OIII 2.0TDI DSG, kde jsem nemusel nič řešit (služebák).
Za jakékoliv info díky :pleasantry:
V prvni rade si zjisti ve VW servisni historii, at vidíš, co vsechno uz bylo meneno. Jak pise Santusovic, bolest je rozhodne setrvak a DCC tlumice.
O rozvodech, filtrech a olejich se snad nemá cenu ani zminovat.
RS6 Performance 445kw

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1007
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od JirkaVys »

Využiji tedy tohoto tématu a zeptám se (protože sám nevím), jak se poznají špatné DCC tlumiče?
Vytečou, hlásí nějakou, chybu na palubovce či v paměti závad?

Setrvačníku při podtáčení alá nižší emise v D módu bych věřil - nechá to jet i do kopce na 1200ot, než člověk trochu prošlápne plyn a podřadí.
Většinu času jezdím na S mód, kde to udržuje přesně mnou požadované otáčky, jako tomu bylo u manuálu. A jak jsem psal předtím u BiTDI nejeto přes 240 tis km a vše OK, u druhého mám zatím jen 152 tis km a také nic nepozoruji.
Jemné cuknutí při přeřazení/podrazeni, než se vše ohřeje, předpokládám setrvacnik nezpůsobuje?

Díky
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 895
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Santusovic »

CentriFUGA píše:Santusovic => to máš teda zajímavé zkušenosti. Máme v rodině 2 passaty 110kW, jeden má 183, druhej 193tis km. a rozvody stále původní. Příští rok budou mít obě auta 5let, takže nám to i časově vyjde vyměnit. A interval je prostě 5let/210tis. km.

Jinak pokud někde sundáš řemen po 110tis, vypadá stejně KO jako u auta s 200tis. Bez nějakých měřících přístrojů nepoznáš jeho poškození. A zaprášený řemen je už po 10tis...

Měl jsem předtím O2 se 150tis. intervalem, Superba II se 180tis. intervalem, druhého superba s 210tis. intervalem a vše se dělalo až při intervalu a rozvody to normálně vydržely. Kdyby si VW nebylo jistíé, budou furt psát 90tis. jako dříve...vlastně se tím sami připravují o servisní práce...
Kdyby byl popraskaný jen řemen, ten bylo to nejmenší ale dvě kladky byly ve smrti. Auto původ DE, motor plný písku, takže se nebylo čemu divit že ty rozvody už bylo potřeba udělat. Dovezen přes autodraft.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan


Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 895
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Santusovic »

JirkaVys píše:Využiji tedy tohoto tématu a zeptám se (protože sám nevím), jak se poznají špatné DCC tlumiče?
Vytečou, hlásí nějakou, chybu na palubovce či v paměti závad?

Setrvačníku při podtáčení alá nižší emise v D módu bych věřil - nechá to jet i do kopce na 1200ot, než člověk trochu prošlápne plyn a podřadí.
Většinu času jezdím na S mód, kde to udržuje přesně mnou požadované otáčky, jako tomu bylo u manuálu. A jak jsem psal předtím u BiTDI nejeto přes 240 tis km a vše OK, u druhého mám zatím jen 152 tis km a také nic nepozoruji.
Jemné cuknutí při přeřazení/podrazeni, než se vše ohřeje, předpokládám setrvacnik nezpůsobuje?

Díky
Ano, tlumiče vytečou, chybu to žádnou nenapíše jelikož el. tlumiče je ok. Řešení jezdit na S je jedna z možností ale třeba v Praze celkem nereálný :D v koloně skákat na Sko to nevím. Další možnost je si řadit přes pádla/pákou, ale kvůli tomu si člověk DSG nekupuje :D poslední asi nejefektivnější možnost je nechat upravit DSG mapy na řazení, pak se to začne chovat úplně jinak. Samozřejmě musí to udělat někdo kdo tomu rozumí :good: Schválně až budu dělat rozvody podívám se na datum výroby jednotlivých částí sady, podle toho se dá zjistit zda měnili komplet sadu. Ještě bych někde i dohledal fakturu z autorizáku.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

Uživatelský avatar
Santusovic
Pilot
Pilot
Příspěvky: 895
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Santusovic »

CentriFUGA píše:To bude tím autodraftem :rofl:
Taky na ně máme svůj názor :laugh: auto vozí celkem pěkný ale jen do doby než na tom začneš dělat servis :laugh: Filtr box plný vajglů je normální :fool:
Old:VW Passat B6 2.0 TDI 103Kw.
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI 150kw R-line DSG.
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw White R-line DSG.
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi 176kw CUAA Blue R-line DSG.Night Blue Sedan

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1007
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od JirkaVys »

Santusovic píše:Ano, tlumiče vytečou, chybu to žádnou nenapíše jelikož el. tlumiče je ok. Řešení jezdit na S je jedna z možností ale třeba v Praze celkem nereálný :D v koloně skákat na Sko to nevím. Další možnost je si řadit přes pádla/pákou, ale kvůli tomu si člověk DSG nekupuje :D poslední asi nejefektivnější možnost je nechat upravit DSG mapy na řazení, pak se to začne chovat úplně jinak. Samozřejmě musí to udělat někdo kdo tomu rozumí :good: Schválně až budu dělat rozvody podívám se na datum výroby jednotlivých částí sady, podle toho se dá zjistit zda měnili komplet sadu. Ještě bych někde i dohledal fakturu z autorizáku.
OK, díky za info. V tom případě jsem tyto problémy nezaznamenal.
Popravdě já na S jezdím i ve městě, i při poskakování a nepřijde mi to jako nějaký problém.
Ale až po zahřátí, u studeného je to opravdu takové skákavější.
Každopádně zrovna poskakování v koloně a pomalá jízda po městě na D je v pohodě.
Přiznám se že na poskakování a jízdu po městě stejně zapínáním tempomat a nemusím se tak skoro o nic starat :-D

Já myslím že celkový problém bude dovoz ze zahraničí jako takový. Člověk o tom autě vlastně nic neví, nic nenajde. Je sice fajn, že se tam eviduje pomalu cokoliv (pneuservis atd.) po stránce tachometru, což v ČR maximálně autorizak a STK, to je ale asi tak vše. Ještě teoreticky lepší silnice, ale jak si pro to člověk nedojede sám ztrácí to význam, ono to ztrácí už posledních pár let zpět... kupovat jinde než původem z ČR.
Passat B8 2.0 BiTDI 176 kW, 4x4 - 2016 // 6,5 l/100 km
Passat CC 2.0 TSI - 155 kW - 2014 // 10 l/100 km - > Benzín nemá v autě tohoto typu co dělat

Stěrače na ponorku
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 28.08.2019 12:53

Re: B8 BiTDI 176kW DSG kombi rv 10/2015

Příspěvek od Stěrače na ponorku »

CentriFUGA píše:To bude tím autodraftem :rofl:
Co je s nima?

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“